tisdag 10 januari 2012

blogg , blogg......

Jag måste ha jordens tråkigaste blogg.....
Men jag kämpar på , liksom.....
Jag lever mer på "fejjan".....
O så är jag nog inte begåvad med skrivandets tunga....mera talet...
OCH så vet jag inte hur man får igång mobilbloggandet.....visste jag det , skulle jag nog blogga mer!

Så....vad e nytt??
Vi har köpt jordens största TV......med 3D.
coolt va??
Min man klagar på att han inte har pengar för att köpa vad han vill , men.....tydligen har han det då.
Iofs så har han slutat röka för gott , hjärtproblem kan ju va en andledning , så han har ju pengar att "spara" där......

Är sjukt less på vintern.....sjukt!
Inget händer....allt går på halvfart!

Vill åka bort , men där det är varmt , har jag inte råd att åka.

Åka skidor??
Nja....JAG åker ju inte , o så ska man ha nån som tar hand om hunden.....

Nåja , vi ska ju på makens, kusins bröllop den 18:e februari....sova på hotell.....Det är nåt att se fram mot!!

Nu ska jag jobba!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar