måndag 16 januari 2012

Lite positivitet

Håller vi på att "bygga in i" vårt hus.......
Nja....riktigt så är det nog inte , men jag känner att jag måste upprepa detta ord som ett mantra , eller nåt....
Positivitet
Positivitet
..........

Ja , hela helgen har gått åt att restaurera hemma.....sätta upp lister....
Byta handfat.......
Jag har gått efter de stackars snickarna som en Gestapo med disktrasan.....
Jag har med mögelmedel , disktrasa och kniv gjort rent i våra gamla fönster.....så nu ser dom ut som nya.....
Alla lister har fått sig en omgång.....TROTS att jag haft känslan av att :
-Jag orkar inte röra mig......lyfter jag armarna , väger de bly........
(tänk om det hade vart pga träning , men icke)
Jag har blivit dyngförkyld......IGEN!

Nu har jag gått upp på morgonen för att åka o jobba , men det kommer inte funka.....
E helt slut!
Jag får nog gå tillbaka under täcket igen när jag fått iväg barnen till skolan......

*prosit*!!

2 kommentarer:

  1. Skickar KRYA på dig tankar och en maaaaassa positiv enrgi!! <3 Kramis B

    SvaraRadera