fredag 30 december 2011

Inför 2012

Så vad kan man hoppas på???
Inför nya året , alltså?

Inte det vanliga i alla fall.......viktnedgång , sluta röka/snusa......

Jag hoppas verkligen att vi alla får vara friska!
Det är det "enda"!!!

Fan , maken har skrämt mig rejält med sitt hjärta!
Man har bara ETT!

O sen in på sjukan efter en vecka igen!
Precis innan jul.....

För enligt min erfarenhet , DÖR man på sjukhus innan jul.
50% av mina närmsta har ju gjort det....så......det e va jag önskar mig!
Friska!
Friska!

Nu är det inte träning för viktens skull , utan hälsans skull , som gäller!

ok......att vinna en miljon skulle inte göra ont det heller....... ;)

Denna familj skulle inte ta skada av lite sol på näsan nu......

Jajaja.....va e en bal på slottet??


Gott nytt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar