fredag 13 november 2009

Relax!


Sitter just nu och sippar på ett glas vin.
Gott som attan är det!
Känner att en växelvis skitvecka läggs bakom mig!
Aaaaandaaaas......DJUPA andetag.

skönt.
Så.....

Har sagt upp min stol på det stället jag är på nu.
Det blev klart i torsdags. Puh.
På kvällen var jag ute och åt med min kompis/ex chef.
Supertrevligt!
Och så bra kontakter kan vara!
Vi ska inleda något sorts samarbete framöver...DET är bra!
Dom har visningar på en känd nattklubb lite då och då , så
hon skulle få in oss på att göra sminket och håret!

NICE!!

Jaha.....i morrn ska jag åka med Shirre till Åland!
Hon vann en lyx kryssning när vi åkte sist (Wella kryssen)
Och så bjuder hon med mig! jag är hedrad!!!
Så man kanske ska unna sig någon spa behandling...??
Återkommer med info!

4 kommentarer:

  1. Låter som att ditt liv ligger på TOPP just nu. Härligt, darling!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att allt börjat falla på plats, hoppas ni hade det skönt på båten. KRAMIS B

    SvaraRadera
  3. Inte ett dugg avundsjuk.

    Nä men nu ska man väl ta och laga lite mat till ungarna.

    SvaraRadera
  4. Du har tydligen helt missat att det var fredag den 13:e med tanke på hur den trevlig dagen blev, härligt ;)

    SvaraRadera