fredag 30 augusti 2013

och dagarna går vidare....

Så är det konstigt nog!
Trots min skada i nacken tränar jag på bra.....förutom cykla då.
Och jobba kan jag inte heller göra.
Hur går det när man är egen företagare.....jo åt Pipan!
Så nu när jag är inne på min tredje vecka , och tro mig , detta är inte lätt....så har jag överlåtit min stol och är nu arbetssökande!

det går verkligen inte ihop sig.
att vara egen och sjukskriven.

Men skam den som ger sig.
Jag ska få det bättre.....jag ska få ett bryt nån gång i livet!

" Bit ihop och kom igen då"!!

2 kommentarer:

  1. Oj, nej skit eller ska jag utropa, Nu jäklar vänder det! Håller tummarna för att det "lossnar" bade job & skade mässigt!! Puss & Kram B

    SvaraRadera
  2. Hej, jag är Martin Reed, om du är redo att få en lånekontakt. Benjamin via e-post: 247officedept@gmail.com, WhatsApp: +1989-394-3740 Jag ger kredit till sin tjänst. De ger mig summa 2.000.000,00 Euro till avkastning på 2% avkastning. Inom fem arbetsdagar. Benjamin arbetar med gruppinvesterare till ren lån- och skuldfinansiering vid låg avkastning för att betala dina räkningar eller köpa ett hem eller öka ditt företag. snälla, jag råder alla där ute som är i behov av lån och kan vara pålitliga, pålitliga och kapabla att återbetala vid tidpunkten för medel.

    SvaraRadera