söndag 11 augusti 2013

Ett försök till.

Har inte skrivit något på många månader......
Hoppas nu att det ska bli en ändring på det.
Sommaren har vart lång och......kort.
Det är sådan befrielse att se barnen på deras första sommarlovsdag!

Cyklingen har jag i alla fall fortsatt med.
Fast utomhus.

Maken har ju dragit med mig på Mountainbike i skogen och på ängar....men jag måste ärligt säga att det var inge kul alls!!
Men så var jag förbi en kompis som har cyklat Vättern 9 ggr.
Hon hade en racer cykel "över" , så nu har jag köpt den och cyklar landsväg istället.

och det är ju sååå mycket roligare!

Cyklar till jobbet gör jag oxå!

fram och tillbaka blir det 2,6 mil.

I tisdags cyklade jag 5 mil.
DET var jobbigt.
Igår 4 Mil.
DET var kul!

Såååå.....jag kommer nog att cykla tjej vättern nästa år!


2 kommentarer: