lördag 3 mars 2012

Min älskade vovve...


Har inte sovit mycket inatt......
Usch.....bara gråtit och gråtit.....

Min vovve , Adriana , Addis Johansson mår inte bra.
Nåt är fel.
Jag hoppad på att det är att hon är stressad över att vi bygger om hemma.
Hon hatar ju dammsugaren , så att det sågas , slipas o borras , kan säkert
stressa henne nåt enormt!
O så tror jag hon ska löpa närsom......


Hoppas på det och att det inte är hennes höftfel som blivit sämre.....för då måste vi ta bort henne....
Usch , nu rinner tårarna igen.....

Nu ska jag läsa morgontidningen o dricka kaffe.....får mig kanske på andra tankar.
Trevlig helg på er!

1 kommentar:

  1. Men vännen! Hade jag vetat det hade jag plockat hem henne till oss för att se om det är ombyggnadtionen som stressar. Usch, hoppas hoppas att det är det!! KRAM!!

    SvaraRadera