fredag 10 juni 2011

Titta!



Nu är vårt hus sandfärgat och inte blått!!
Hade en jättefin avslutning med dotter och make igår.....
Sonen ville inte följa med.....han skulle va med sina polare....
Sen ringde han och sa: Mamma .....ni får inte komma till min avslutning!!
det är ingen av kompisarnas föräldar som e där...
Vad var det som hände???
När blev han så stor??
Fast ärligt talat är det skönt att han naggar lite på navelsträngen......han e som sagt stor nu.....
Herrejeseus!! När jag va i den åldern , hade jag haft Måååånga pojkvänner och gjort en hel del......hmmm....ska vi nog inte skriva om här , kanske!
Ja....det blev i allafall pizza och jordgubbstårta sen.....Barnen badade till klockan var 22.....sen messade sebs kompisar o frågade om de skulle spela basket.
kl 22.15.....oj , vad det kändes konstigt....min son gå ut på byn till halv tolv!!!På skolavslutningen!!
Men han kom hem "safe and sound"!
Idag skiner solen IGEN från en klarblå himmel......det är såhär tidigt på morgonen redan 23+
Det är nog bara att passa på och njuta , för nästa vecka ska det bli regn och under 20+
Såååå.....vad ska jag göra i helgen??
MÅÅÅÅÅla!
Avslutar med bild på dotter.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar