söndag 24 april 2011

Vädret!

Herrejösses , så bra väder det har varit hela påsken!

Igår var vi upp till Svärmor på påskmiddag.
Det var supertrevligt!
Som sagt så var det ju underbart väder!
man kan ju inte önska sig bättre på en påsk!

Idag blir det till svärfar på Grillat.....jag tycker det ska bli sååå trevligt att få äta "borta" idag igen!
Det enda jag saknar är min "familj".....mina bröder med sina familjer......

Hade vart trevligt att se dem nu när det är ledigt....Min ena bror har inte ens varit i vårt hus som vi har bott i 5 (!) år......För att vi har hund och hans fru är JÄTTE allergisk!

Men på tisdag får jag i alla fall se min bror .....då ska vi åka till Våla och hälsa på släkt.......Min farfars bror.
Som jag aldrig träffat förr......skall bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar