lördag 30 april 2011

Grattis Brorsan!!

.....som fyller år idag!
O grattis Kungen!
Och grattis Mia H.

Ja.....det gick riktigt bra att gå igår.....men jösses va fötter och ben va slut när jag la mig i natt klockan 01,30!!
Hade varit mycket att göra på jobbaet och så blev det ju en promenad på 2h i rask takt på vandringen!

Och tror ni jag kan sova när jag får då???
neeee.....inte jag inte!
Idag blir det att åka o handla med bästaste Bollan , o sen blir det valborgsfirande....
dock inge på stan i år.....orkar inte....
Har däremot ett litet dilemma.....sonen har bestämt med kompisar att det ska träffas och gå till kasen.....hur kul som helst! Jag kom ihåg när jag va liten , o vi sprang runt vid kasen o hade kul!
Meeen.....vi ska ju inte vara hemma....o lämna honom denna kväll vill jag INTE!

Synd när han nu ska umgås med kompisar för en gångs skull!

Jaja....vi får se hur det löser sig.....
Ha en trevlig Valborg!

2 kommentarer:

  1. Och det finns inget problem som inte har en lösning, har det en lösning är det inget problem... Bästaste B är ju inte bästaste för intet! Puss hjärtat ses om en liten stund. Bollan

    SvaraRadera