torsdag 7 april 2011

För hundrade ggn......

Ska jag nu starta min viktnedgång.....
Det är inte lätt när jag pågrundav min "IBS" inte pallar att äta grönsaker.
Inte heller finns det speciellt mycket lätt mejeriprodukter som är lactosfria....
men , men....jag måste börja må bättre.....bättre i själen och bättre i kroppen...
Just nu mår jag skräp!!
Kanske för att jag stoppar i mig skräp??!!
Är ju även soja allergiker , så soppdieter är oxå ute ur bilden....
INGA genvägar!

Jaja.....jag vet faktiskt inte hur det ska gå till.....men jag MÅSTE...för jag mår inge bra!

Nu på morgonen har mitt promenadband fått sota!
Jag har powerwalkat!
Skönt!
Men detta fungerar bara när jag får någon som tar hunden.....och att jag får skjuts av maken in till jobbet....

Känner för att simma efter jobbet......det kanske vore nåt??
Undrar om jag får med mig någon....???

1 kommentar:

  1. Nej, det blev ingen simning, men jag är gärna din största supporter och drar med dig ut, stöttar och hejar!! Men det vet du ju.. Pöss
    Bolan

    SvaraRadera