måndag 21 februari 2011

sjukstuga....

.....är vad jag har hemma.
Sonen har haft Influensan sen i onsdags kväll.
Nu har febern gått ner lite , men han hostar tills han kräks.....
Stackarn....
Jag har ju så himla svårt att ta att ungarna blir riktigt sjuka.
Vet egentligen intevarför....bara att jag tycker det gör ont i hela mig och magen knyter sig!
Herregud!
Det e ju inte mig det är synd om.....men det är mina "hangups"!

Dottern fick feber igår och vaknade i morse med 39,3.
Fick en ipren,.....somnade om kräktes och hade när hon vaknade , 39,5.
Hmmm.....hon har så svårt att få ner febern.... Stackars liten.....

Nu är jag på jobbet , medans maken är hemma och vabbar....

Mår lite lätt illa.....undrar om jag kommer klara hela dagen.....

Sjutton oxå!
Vi skulle ju ha åkt på kryssning i morrn , eftersom vi har sportlov.
Men.....vi får ta det en annan gång....

Ha en bra dag/vecka därute!!

1 kommentar: