torsdag 3 februari 2011

ohhh......

Vad dagarna går.....
Sen helgen har allt rullat på i våran lilla sjukstuga.....
Jag deckade i måndags , va rätt pigg i tisdags , för att bli sämre igår igen.
Rör jag mig , svettas jag floder!!!
Igår kom maken hem från jobbet och idag har lillan feber......
Jag är oxå hemma från jobbet idag , o det tillhör inte vanlighterna när jag ändå vart hemma i 2 dagar....
Har kollat på massa filmer.....bla "Grown Ups"....
Den va jätterolig!!Rekommenderas!
I helgen hoppas jag att vi är friska....maken o jag ska på 40-års kalas i
Norköping/Söderköping.
Det ska bli supermysigt.....om vi nu är friska....
Verkar vara segt detta.....
jaja.....vad e en bal......

2 kommentarer:

  1. Låter som influensa.. fy, stackare! Kram och krya på er! Boan

    SvaraRadera
  2. Usch för sjukdom. Det tar ju så lång att hämta sig när man är en hel familj som är dålig. Önskar massa krya på! - och att det blev ett bra kalas!

    SvaraRadera