lördag 12 februari 2011

hepp!

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva , eller inte skriva längre....
Jag i mitt perfekta lilla radhusliv har inget jag vill förmedla , dels för att jag inte vill "lämna ut någon" på internet......
Hmmmm....
Maken vill inte att jag lägger ut nån bild på honom.....inte heller att jag skriver nåt......

Moment 22 liksom.

ok.....jag ska försöka komma på nåt intressant.....eller inse att mitt liv inte är intressant.....eller för andra att läsa om....

hmmmm.......

2 kommentarer:

  1. Hmm, du kanske ska satsa på ett forum, FB?! eller helt ändra riktning på bloggen?! din matlagning, fantastiskt gott!! lr om hår och frisyr/färg?? kramelikram Boan

    SvaraRadera
  2. Bra , inlägg.....men jag har inte så mycket att komma med vad gäller färger o grejer....eller....ja....kanske....
    matlagning....tja....
    Varför inte??

    SvaraRadera