måndag 22 november 2010

ok.....

Fredagen var hemsk!
Dotter vaknade med feber.....
Maken sämre i ryggen.....

Lite att göra var det på jobbet.....seeeegt!
På em ringde dottern o klagade på att hon mådde illa......inte konstigt......
Hon hade 40,2 i feber!!

Och hon fick bara ner den till 40,0 med ipren.
Oj , Oj......
Sån hönsmamma som jag e (eftersom maken låg o sov) rusade jag hem från jobbet.
Inge besök den kvällen , kan jag säga!

På lördagen skulle sonen , som nu går i 7:an)ha besökslördag som var obligatorisk!
9-12 var det.....så e dom lediga idag istället.

jag kom dit 9,30 , kanske......o det var riktigt skoj!!
Som att "kastas tillbaka 25 år"!

På kvällen åkte jag o sonen till sthlm på 40-års fest.
Mer om det i bilder sen.....
=)

2 kommentarer:

  1. usch det var läskigt hög feber?
    hoppas hon kryat sig ordentligt nu!

    SvaraRadera
  2. Tack! , ja hon var redan dagen efter nästan feberfri!

    SvaraRadera