lördag 11 september 2010

Tänk att vi gör.....

......saker som är dåligt för kroppen.
Tex , Sover i konstiga ställningar för att det är "skönt" , men när man vaknar
har man ont Fan ÖVERALLT!!

Äter socker.......när man känner både viktmässigt , humörmässigt och "ont i magen" mässigt att det inte var världens bästa ide´!

röker , snusar , ja , jag vet inte allt.....man borde anmälas för "misshandel"!

Undrar varför kroppen vill ha dessa kickar??!!
Känner några som får dessa kickar av att träna.....
ÖNSKAR att jag vore en av dom!!
Men icke!

I mitt nästa liv ska jag bli en "sån"!

Detta är mitt "sjuka , infekterade" jag som talar nämligen.
Varje gång jag är sjuk , vill jag inge hellre än att bli sund o träna och äta rätt!
Bara jag blir frisk nångång!!

Nu har jag haft feber i en vecka.....det e jääääävligt påfrestande.....
För alla här hemma.....grejen är det att sonen oxå har denna förkylning från helvetet!

O dottern verkar som hon sjuknar om....och hon som ska ha kalas i morrn....Fyller 10 år på tisdag!
DET ni!
Jag har bara "2"-siffriga barn , snart!
Stoooora barn....
Men med stora kommer oxå STORA bekymmer!
Men det skriver jag om en annan gång!
Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. du, vi kan om vi vill bli sånna som får en riktigt livskick av att träna, tro att det handlar om ren vilja. Ska vi prova?? i morgon?
    Buss & Kran B

    SvaraRadera
  2. Men i morrn har jag ju kalas för lillan....och jag e ju sjuuuuuuuuk.......
    en annan dag!

    SvaraRadera