tisdag 1 juni 2010

Tiden nu.......och nu....och nu.

Det är en skön tid nu.
Barnen är mest på utflykter och skolresor.
Det innebär mycket pyssel , men .......det gör inget.
Det är ju roligare för dom liksom........
Nu har jag 4 lediga dagar SJÄLV innan barnen får sommarlov.
Idag o i morrn och nästa tisdag och onsdag.
Jag ska försöka ta reda på dom o inte bara städa och röja....ok...
lite kommer jag ju göra , men ändå.
Tanken finns ju där....måste ta vara på nuet lite mer....
strassa av......
MINDFULLNESS , ni vet.....
Men jag känner ett inre lugn nu som jag inte gjort på ett lååååångt
tag.....och det är en stor framgång!

Nog om det....
Nu är ju en tid då det e mycket jobb.....när jag väl jobbar villsäga....
Men det känns såååå bra!
Kroppen klarar vad jag utsätter den för.DET är ett stort steg bara det!!
Nehej.....nu ska jag klä på mig o sätta fart på kidsen...!!


Så här ser det ut där poolen var förut....nu ska det dit en stoooor ny!

1 kommentar:

  1. Fan så skönt gumman <3
    jag vet hur jobbigt det har varit innan så det är så kul att läsa att kroppen pallar igen.
    Tänker på dig massor (hinner inte mycket mer än att tänka :P nu när brudarna har semester)
    Om du är på stan ngt så har vi et fetstor kladdkaka och ändlösa mängder kaffe här :)
    Pussis

    SvaraRadera