söndag 27 juni 2010

Jag har egentligen

.....inte så mycket att säga , förutom
att det varit en helt Underbar midsommar!
Solen har lyst och det har varit varmt och skönt!
Det har doch varit lugnt och skönt för maken har haft Jour.
På midsommar afton var jag och barnen ner till midsommarfirandet här
i Byn.....det va första ggn och mycket bra ordnat!
Väldigt varmt så vi gick hem efter halva dansen , för vi skulle få gäster vid 14.
Men jag måste stolt säga att sonen som snart är 13 dansade snällt med sin mamma och syster....."små grodorna" och grejer!!
Trots att hans klassisar var där!

Vi hade en trevlig em/kväll med J o hennes familj.

Igår på dagen försökte vi åka o bada. Vi gav doch upp efter en stund , för vattnet
var så äckligt......skitigt.....blää.

kl 17 kom B med sin familj och vi åt o drack supergott!
Helmysig kväll , förutom att myggen kom tillbaka!
Nu idag ska vi åka och bada.
JAG SKA bada!
Det ska vara sol så långt prognosen räcker veckan ut!Igen!
Underbara sommar!

2 kommentarer:

  1. Tack själv för en helmysig kväll, men nu e både jag och E myggbitna utav sjutton.. :O Pussis B

    SvaraRadera