onsdag 7 april 2010

Annanannanannan-dag påsk??

Fyyyy vad tungt det va att gå upp på morgonen.....
Har ju varit ledig i över en vecka nu.
Regnar gör det oxå och jag måste ut med hunden på morgonen.
MEN......det kan jag behöva , tror jag gått upp allt som jag gick ner på ww.
Känner mig inte ens motiverad att fortsätta kämpa!
Jag SVÄLTER mig verkligen!
Så känns det!

Men det va inte det jag skulle skriva om.
Idag ska barnen med sin farfar och sina kusiner åka till
Tekniska museét i Stockholm
Vilken kul grej!
Och att han gör det är helt fantastiskt!
Egentligen skulle mina kids ha åkt med sin farmor idag , men det ställdes in.
Istället ska de till dom på lördag , då vi ska ut och käka med några kompisar!
I morrn ska jag ut o käka med min bästade B.Kul! vi har inte setts på ett tag!


puss på näsan!

1 kommentar:

  1. Ser verkligen fram emot torsdag!! Hoppas barnen får det roligt i dag. Kramis B

    SvaraRadera