fredag 19 mars 2010

bortbjudna.

I helgen ska vi åka till min låtsasbror och svägerska i Å-Berga!
Det ska bli så himla trevligt!
Har inte träffat min svägerska där på 4 år.

Vi har haft mycket skoj tillsammans.
Min mamma Var tillsammans med hano hans tvillingbrors pappa
i 14 år innan mamma dog.
Och för 5 år sedan dog deras pappa.

Våra döttrar är i ungefär lika ålder och har oxå haft mycket skoj tillsammans.
Vår son däremot kommer nog inte ha så kul , då hans son har blivit stor o flyttat hemifrån.

Men.....det ska bli supermysigt i alla fall!

Ha en bra helg därute!

=)

1 kommentar:

  1. Vad kuuul Ullan :) förlåt att jag inte kom förbi :( jag ville verkligen. Men så krashade jag bilen :(
    När jag kommer hem skall vi fethänga :)...eller...smalhänga hahaha. Puss på jumpan

    SvaraRadera