tisdag 7 april 2009

Påsklov



Sjutton oxå , vad tiden försvinner när man jobbar heltid!!
Tycker inte jag hinner med nåt , allra minst blogga!!
Nu sitter jag här med en kopp kaffe , och TAR mig tid!
I helgen var dotter på Skräck kalas.......jag som stolt mamma satte i svarta lös-
hårs slingor.....skit bra blev det!Själv var jag ju ut med gamla arbetskompisarna och åt!! Skit trevligt!!

Nu i helgen ska vi till ÖREBRO!
Bus och lek landet med kidsen o en familj till!
Bo på hotell.......
Äta go frulle.......
Sen ska vi bada på Gustavsvik!!

På söndag skall vi ha på skmiddag hemma hos oss....Ska oxå bli trevligt!
Nä.....nu kom det kund till mig!
Bye!!

3 kommentarer:

  1. Mysigt med familjehelg! Jag tänkte ta barnen till äventyrsbadet här i Linköping i påsk. Det gillar dem.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Gud vad det där låter kul. Jag önskar er all kuligheter man kan ha. Kan du ta med lite frukost hem tror du, typ i en doggibag.
    Jag vill ha två olika bröd, helst med ost och salami, lite frukt, ett ägg, färskpressad juice minst 3 glas, shit... vad hungrig jag blev. Ska gå och börja med middagen. Tjingeling!

    SvaraRadera
  3. Håller med dig! Vart tar dagarna vägen??? Rullar på allt för snabbt...mysigt med hotell...vi bokade ju oss idag,en helg i maj...i Uppsala...

    SvaraRadera