måndag 9 februari 2009

Hur svårt kan det vara att få en man att dammsuga?

Hmmm....Jag ligger i soffan som han brukar göra....
Varför kan inte HAN dammsuga , när jag inte kan??
Det är sååå typiskt att vår hund har börjat tycka att tappa sin
vinterpäls verkar som en BRA ide´.....
Dammråttorna anfaller mig snart här i soffan där jag ligger
i högläge med benet.

Och jag kan inte göra nåt....*snyft*
Tur att barnen kommer snart!
Barnarbete på gång!
Men denna gång har jag ingen tomte att muta med!?
Hmm....vad sägs om en frisk o go mamma om 2 veckor barn??!!
(undrar om d funkar)!

3 kommentarer:

  1. Här är det tvärtom. Jag är ju lyckligt lottad som har en man som dammar, dammsuger och tvättar alldeles av sig själv. Och han tycker nog jag gör det allt för sällan. Men det ärju så jäkla tråkigt!!! ;0)

    SvaraRadera
  2. Ja , vem sjutton tycker d e kul??
    ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är rätt kul, jag får betalt av min man för det. Fint du har med barbor uppe i din header!!

    SvaraRadera